xsabor ase yer nk mnanti kn fifa world cup nie..my soocer Englandtah dpt msok tah idok..yg penting saat2 2 la yg di nantikn oleh para2 pminat bola sedunia..
cmfrm ar 2 3 pg xtdo lau fifa nie dh bmula..kdai2 pon sesak gn org rmi..
cmfrm riuh kdai2 mkn yg ad astro ar...ha3...
No comments:
Post a Comment