21 April 2010

APABILA LELAKI TERLAMPAU MENCINTAI


Kesungguhan cinte seorang lelaki terpancar melalui::

1.Kesungguhannya dalam melakukan sesuatu buat kekasih atau isterinye itu,tanpa sedikit pun terlihat keterpaksaan.semuanye dilakukan dengan rela,ceria dan penuh bahagia..

2.Dia berase puas apabila dapat menghiburkan pasangannya.dia bukan seorang lelaki hipokrit yang tidak mempendulikan apabila anda mengalirkan air mata tatkala dia tertawa..

3.Dia lebih banyak menasihati kerana dia amat menyayangi anda sebagai kekasihnya mahupun isterinya..

4.Dia mencemburui anda lantaran itu dia akan mengongkong kebebasan anda.kongkongannya semata-mata oleh perasaan sayang dan cemburunya yang meluap-luap..

5.Dia akan kerap menyatakan ketakutannya jika kehilangan anda..

6.Dia mudah merajuk dan sensitif apabila anda tidak meumpukan perhatian sepenuhnya terhadap dirinya.kadang-kadang dia seperti anak kecil dalam usaha mendapatkan layanan terbaik dari anda..

7.Kerajinannya yang ketara,tergambar melalui kesungguhannya melakukan apa saja asalkan membahagiakan anda..

8.Kadang-kadang dia merajuk kerana mahukan kata-kata lembut daripada anda.dia berasa lega dan gembira apabila mendapatkan kata-kata pujukan yang amat didambakan oleh hatinya yang telah diselaputi cinta itu..

9.Dia akan gelabah apabila berjauhan dengan anda.dia akan kerap menelefon,menghantar sms dan kadang-kadang kata-katanya puitis sekali..

10.Dia akan kerap bertanya apakah anda masih mencintainya,padahal anda telah beberapa kali menyatakan begitu terhadapnya..

11.Lelaki yang jujur dan cukup 'mabuk' dalam alam percintaannya pasti tidak akan melayan perempuan lain sewenang-wenangnya.dia berasa berdosa berbuat begitu tanpa pengetahuan kekasih atau isterinya..

No comments:

Post a Comment