10 August 2010

Ya Allah...

Ya Allah..
Jika aku jatuh cinta,cintakan aku
Pada seseorng yang melabuhkan cintanya padamu
Agar bertambah kekuatan ku untuk
Menyintai mu..

Ya Muhaimin..
Jika jatuh hati,izinkanlah aku
Menyentuhhati seseorng yang hatinya tertaut
Padamu agar tidak terjatuh aku dalam
Jurang cinta nafsu..

Ya Rabbana...
Jika aku jatuh hati jagalah hatiku
Padanya agar tidak berpaling darimu.
Ya Rabbul izzati..
Jika aku rindu,rindukanlah aku
Pada seseorng yang merindui syahid
Dijalanmu.

Ya Allah..
Jika aku menikmati cinta kekasihmu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
Indahnya bermunajat disepertiga malam
Terakhir mu..

Ya Allah..
Jika aku jatuh hati pada kekasihmu
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam
Perjalanan menyeru manusia kepadamu..

No comments:

Post a Comment